Meie isadele, kelle lagi oli Nahktagi, Savoy Ball Estonias ja Tartu Maraton. Meie tagi on kalipso, Def Leppard Londonis ja IronMan Zürichis

neljapäev, 1. jaanuar 2015

Teine samm- teeme endale selgeks Mis, Mida, Miks, Kus, Millal, Kuidas jne

Mis? Täispikk IronMan 19 juulil 2015 Zürichis
Miks? Lihtne küsimus, lihtne vastus. Keskeakriis. Capiche! Tsiklit osta ei julge, noort armukest pidada ei jaksa ( tegelt vastupidi) seega peab elus olema mingi muu taskukohane, ilus ja motiveeriv eesmärk- IronMan
Mida? Et mida mul selleks vaja teha on, et seda saavutada? Mitte midagi, Mul ON KÕIK OLEMAS. Ujukad on ja kalipso, ja ujumisprillid.Ratas on, kiiver ja prillid on ka, pump ja varukumm. Tossud ja sokid on ka olemas. Varustusega on OK.

Olemas on võistluse pilet. Olemas on ka elamine viieks päevaks kohapeal, 1 km stardist. Olemas on ka lennupiletid. Sinna ja tagasi. Isegi rattale on oma lennupilet olemas. Ja kokale on ka pilet olemas. Põhimõtteliselt võiks nüüd edasi lebotada, aga siin tuleb üks valusamaid küsimusi.
Kuidas?
Kuidas ma ujun ära see 3,8 km- seda ma ei põe. Lähen tuimalt konna ujuma ja usun konna kui kogenud veelooma. Jah, ma ujun ju krooli ka, aga siis on pulss 30 matsu kõrgem aga kiirus on sama. Puhas raiskamine. Pealegi näeb konna ujudes rohkem ja vaated on seal välismaal ilusad. Olen piltidelt näinud.
Ratas ja 180 km ja seda kõike ühekorraga ja oma armsa tagumikupeal. ....Ei, ma ei mõtle sellele täna, ma mõtlen sellele homme./ Scarlett O`Hara Tuulest Viidud/
Jooks 42 km ehk rahvakeeli Maraton. Esimene mees, kes niipikalt jooksis... RIP
Aga seda ma ei karda. Jooksin 2014 sügisel oma esimese Maratoni ja jäin püsti ja elama.
2013 seevastu treenisin enne maratoni aga üle, sain pindluu põletiku ja ei saanud kaks kuud joosta. Siit tuleb ka KÕIGE TÄHTSAM KÜSIMUS ( nagu te olete aru saanud on Vain  mul liigagi hea sõber)
ehk küsimus
Mis on kõige suurem oht?
Vastus on - ületreening ja mõni tobe vigastus. Aga usun, et 2013 kogemus on veel värskelt meeles. Ja 2015 Klubi_Tartu_Maraton_Massimõrvad jätan see aasta vahele. Kurb kuidagi laulupidudelt kõrvale jääda, aga ei suutnud endale mitte ühtegi motiveerivat põrnikat püksi kujutleda. Las jääb 1 aasta neil minu osa saamata.
Kes mind aitavad? Mäx, TriSmile klubist lubas treeningplaanid ülevaadata. Jan, klubikaaslane lubas ka nõu jagada. Tunnen end, nagu kahe vanajumala seljataga.
Homme, on siis seitsmekuuse treeningtsükli esimene päev.
Siit Ma Tulen!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar